ניהול פרויקטים

ניהול פרויקטים


ניהול פרויקטים

השלבים המרכזיים בניהול פרויקט: 
  • תכנון: פעילויות, תלויות, לוחות זמנים, משאבים,  אבני דרך, נהלים
  • ארגון וגיוס המשאבים והקצאתם.
  • איוש: הכשרה והקצאת כוח אדם, תדרוך 
  • ביצוע הפרויקט בלו"ז ותנאים שהוגדרו.
  • בקרה: מעקב ומדידה אחר עמידה ביעדי האיכות, לו"ז ותקציב. איתור חריגים והגורמים לכך, קביעת  דרכי טיפול בחריגים.  
  • הכנסת שינויים בתוכנית הפרויקט.
בקרת הפרויקטים ונקיטת צעדים מתקנים עפ"י תוצאות וממצאים הינם קריטיים והם המבטיחים את השגת יעדי הפרויקט.





Share by: